Baca Novel Melur Untuk Firdaus 'My Rude Wife' Full Episode Gratis!

×

Baca Novel Melur Untuk Firdaus 'My Rude Wife' Full Episode Gratis!

Bagikan berita
Poster Novel Melur Untuk Firdaus atau My Rude Wife (foto: Wattpad)
Poster Novel Melur Untuk Firdaus atau My Rude Wife (foto: Wattpad)

HALONUSA.COM - Pada artikel ini, terdapat link baca gratis Novel Melur Untuk Firdaus atau yang dikenal dengan My Rude Wife full episode asal Malaysia yang berbahasa Indonesia.

Saking terkenalnya, cerita Melur Untuk Firdaus sudah diadaptasi menjadi sebuah drama yang dibintangi oleh Anna Jobling, Meerqeen dan Nesa Idrus dan Fimie Don serta Hani Nazrina.

Bahkan, penayangannya berlanjut hingga season 2 yang tayang setiap hari di Disney Plus Hotstar pada pukul 19.00 WIB waktu Malaysia dan terdiri dari 35 episode dengan jadwal perdana sejak Maret 2023.

Sebelum mengetahui link baca Novel gratis Melur Untuk Firdaus atau My Rude Wife yang berbahasa Indonesia dalam format PDF keseluruhan episodenya, simak dulu bocoran sinopsis lengkapnya di bawah ini.

Berikut link baca Novel gratis Melur Untuk Firdaus atau My Rude Wife yang berbahasa Indonesia dalam format PDF keseluruhan episodenya dan bocoran sinopsis lengkapnya, berdasarkan rangkuman Halonusa dari berbagai sumber.

Sinopsis Novel Melur Untuk Firdaus

Memang payah andai cinta dirasakan,namun dirahsiakan. Melur mungkin menyintai,namun dia bersembunyi. Firdaus mungkin menyayangi,namun dia tidak menyedari.

“Yelah,papa minta Melur kahwin dengan abang tapi abi paksa abang kahwin dengan Melur. Tu je bezanya.”

“Abi tak paksa la. Dia pun minta abang kahwin dengan Melur.” jawab Firdaus mendatar.

“Habis tu yang hari-hari cakap terpaksa kahwin tu kenapa? Takkan drama semata-mata kot?”

“Dah tak nak,memanglah rasa terpaksa.” jawab Firdaus perlahan. Melur senyum.

Editor : Redaksi
Tag:
Bagikan

Berita Terkait
Terkini